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Bonsoir,
L'équipe a semble-t-il mis au point un accélérateur du chargement des textures et modèles "révolutionnaire" nommé TextureFlow, dont le bénéfice sera une amélioration conséquente des FPS pour les scènes chargées comme les aéroports. Dans un premier temps cela concernera deux scènes YMML et YSTW.
A voir ici http://orbxsystems.com/forums/index.php?topic=18140.0 et ...se réjouir!
Cordialement.
MD.
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Arf !
il faut s'inscrire pour pouvoir avoir accés !
sais-tu quand est ce qu'il sera dispo?
Config : I5 4670K @ 4.6 Ghz / MSI GeForce GTX 760 / 16Go RAM / Ecran Simple
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Arf !
il faut s'inscrire pour pouvoir avoir accés !sais-tu quand est ce qu'il sera dispo?
Avoir accès à quoi !!! Au forum de FTX, oui.
Pour les updates, il suffira de télécharger les nouvelles versions via ton compte.
@+ et bons vols.
@+ et bons vols. Bigfart10 - Fabien
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Voila le contenu :
Hello all,
In the ongoing search for the best performance, we've been working behind the scenes for the past two years to find ways to optimize how FSX deals with models and textures. We're learning a lot from the YBBN project, research by team members, and also using different toolsets. We've recently uncovered some new optimisation techniques which staggered us.
The results we have in the sim now are amazing!
We're calling this tech "TextureFlow"
After putting the airport through TextureFlow tuning, I am now running the current version of YMML easily at 40FPS with 'sensible' slider settings. On my overclocked i7 (see my specs below), with every single slider maxxed (yes, *all* of them), I am getting a solid 18FPS in every direction even with wild turns. Even more amazing is that the new 7cm version is performing just as well, so that bodes really well for YMML V2 later this year. I'll be putting up a developer blog video soon showing the new FPS in real time.
UPDATE: I have also done a 10 laps around YSTW with TextureFlow applied and all sliders maxxed, full AI, and I get a minimum of 50% better performance and zero texture lag.
So TextureFlow does two big things: 1. Gets rids of texture drawing lag completely 2. Improves FPS for complex airports with large model libraries.
Now the good news!
We'll make this TextureFlow optimized version of YMML and YSTW available for FREE as a patch for all current customers. You'll be able to enjoy a slick, speedy YMML and YSTW across most PCs now. We will progressively roll out this new TextureFlow tech to other texture-heavy airports as well.
We are thrilled to be able to reward your patience and loyalty with this fantastic new performance enhancing tech. Trust me, it will be worth it!
I7 4790K @4.5Ghz, 32 GB DDR, Evga 1080ti, 34" 21'9 3440x1440, ssdx3, track ir5
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la beta fonctionne à tamworth je suis passé de 18 fps à 30 sur ma machine avec la beta
le truc pas clair c'est que des fois ils disent dans les docs de mettre fps illimité et des fois ils disent de les limiter à 25 etc... pas toujours clairs leurs conseils :)
"Le whiskey est le cognac du c0n!" P.Desproges
Gamertag MSFS: knackbretzel
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