Vous n'êtes pas identifié(e).
Hello,
http://www.orbxsystems.com/forum/portal/
FTX Central 2 marks the next major milestone for FTX Central. It is a complete rewrite of the previous version and has changes in many significant areas.
Some of the major changes include:
Centralised architecture (one copy of FTX Central for all your simulators).
Modern user interface. Easily see the products you have installed in logical groups.
Products will now notify you when they require an update.
Optimisations that will make FTX Central run faster.
True asynchronicity for the whole program. The UI will continue to be responsive even when performing intensive operations like switching regions.
Self-updating functionality. This means we’ll be able to deploy updates to FTX Central even faster (think of the P3Dv2.5 patch for the old FTX Central – you’ll be flying even sooner).
Better error logging (the application ideally shouldn't crash at all).
Many more small changes.
That’s all we have for the first stage of the open beta. We have a few more tricks up our sleeve for future versions.
Bonjour,
Quand je voit la galère que s'est pour que son simulateur fonctionne bien, je ne me risquerais pas à une beta.
Retrouvez des tutoriels sur l'informatique sur le site : http://informatiquefacile.org
Ce n'est qu'une interface... ça ne va pas mettre le foutoir dans vos simus... D'autant que l'ancienne reste utilisable !
Après, c'est vrai que c'est plus clair et que ça regroupe FSX et P3D mais c'est pas non plus la révolution...
Les mises à jour des produits sont aussi bien plus visibles, et ça, pour moi, c'est un progrès !
Marc
"Ce n'est qu'une interface... ça ne va pas mettre le foutoir dans vos simus... " famous last words...
Je peux vous garantir que c'est sans probleme, avec une lisibilité accrue sur les réglages possibles aux niveaux des scènes. Je n'ai eu aucun bug jusqu'à maintenant depuis 3 jours.
Bonjour ,
Idem pour moi
Trouve directement les mises a jour, vraiment super
Pierre
Ma nouv.config:Intel I7 8700K @ 4.4 Ghs- 32Go Ram PC12800 - MSI1080tiGaming - Windows 10 64
1 TV 40"+ 2TV 30"+ecran 19"+FSX Sp1, Sp2+Ensemble CH products+Saitek Switch panel+Throttle quadrant+Radio Stack+GPS 5 Cockpit C182