#1 [↑][↓] 11-02-2020 09:56:40

bede40
Membre
Lieu : Entre les deux oreilles
Inscription : 28-02-2012
Renommée :   81 

[FSX][P3D]ORBX Australie V2, sortie du SP1

1.5Go de compléments et de corrections.

This update is only available via Orbx Central, if you have not switched from FTX Central.

AUv2 SP1 (2.1.0) Change Log

New content (see FTX_AUv2_New_Content_SP1.kmz):

    more than 70 additional airports, airfields, and seaplane bases not included in default FSX/P3D
    Cityscape Melbourne: new custom buildings of Sealife Aquarium, Yarra helipad, Microflite Building; Gas Brigades Fire Show objects (no dynamic effects) at Crown Melbourne on Yarra River Southbank
    photoreal saltpans and colorful lakes: added Lake Barlee, Lake Lefroy, Lake Darlot, Esperance Lakes, Lake Hillier, and Hutt Lagoon
    photoreal mines: added Christmas Creek, Cloud Break, Duketon, Lake Lefroy, Ernest Henry, Jacinth-Ambrosia, and Tropicana
    added close to 2,000 tall antennae, masts, smokestacks, firetowers, and power plant structures


Enhancements and bug fixes:

    Cityscape Melbourne: various improvements on ground textures, city models and autogen; fixed crash issues on city models
    fixed missing land south of Adelaide: https://orbxsystems.com/forum/topic/174419-aus-v2-south-of-adelaide-airport/
    landclass improvements for coal loading area at Abbott Point: https://orbxsystems.com/forum/topic/172071-australia-v2-area-12-james/
    removed farmland from Mt. Lindesay -28.3440549 152.71395 GOLD 8842: https://orbxsystems.com/forum/topic/183263-au2-mt-lindesay-nsw/
    fixed morphing textures west of Richmond AFB: https://orbxsystems.com/forum/topic/173939-au-australia-v2/?tab=comments#comment-1523547
    adjusted Lake Hamilton dry/wet areas: https://orbxsystems.com/forum/topic/174222-australia-2-lake-hamilton-lacks-water/?tab=comments#comment-1526511
    added missing rock textures at Newcastle: https://orbxsystems.com/forum/topic/173939-au-australia-v2/?do=findComment&comment=1527943
    fixed landclass issues at Alice Springs: https://orbxsystems.com/forum/topic/173939-au-australia-v2/?do=findComment&comment=1529053
    many landclass improvements throughout AU, especially in the transition area of subregions
    removed mesh spike at -28.1826 151.8907: https://orbxsystems.com/forum/topic/174682-ausv2-mesh-spike/
    corrected orientation of airport gable markers: https://orbxsystems.com/forum/topic/173876-orbx-au-v2-incorrect-gable-marker-orientation/
    YBWW Brisbane West Wellcamp; added runway lights: https://orbxsystems.com/forum/topic/175718-aus2-no-runway-lights-ybww/
    YTNB Tanbar; fixed crashes in P3D: https://orbxsystems.com/forum/topic/174235-crash-in-australia-v2-at-ytnb/
    YBGD Boolgeeda; added paved runway and improved local road system: https://orbxsystems.com/forum/topic/176177-boolgeeda-airport-ybgd-in-au-v2/
    YMBT Mount Beauty; added airport as requested: https://orbxsystems.com/forum/topic/175681-yhot-elevation-issue/?tab=comments#comment-1537614
    YMUL Murray Field; fixed invisible building: https://orbxsystems.com/forum/topic/176320-floating-buildings-australia-v2-ymul/
    YMHB Hobart; fixed incorrect displaced threshold: https://orbxsystems.com/forum/topic/174260-ymhb-in-australia-v2/
    YWBN Wedderburn; fixed reversed runway markings: https://orbxsystems.com/forum/topic/174006-mr/?tab=comments#comment-1524582
    YKBR Kalbarri; fixed reversed runway markings: https://orbxsystems.com/forum/topic/185877-ykbr-incorrect-runway-marking/
    YBGD Boolgeeda; changed runway type to paved: https://orbxsystems.com/forum/topic/176177-boolgeeda-airport-ybgd-in-au-v2/

Dernière modification par bede40 (11-02-2020 20:18:45)


Blédina: "Essayer c'est grandir"

Hors ligne

#2 [↑][↓] 11-02-2020 11:19:20

cro
Membre
Lieu : LFBX
Inscription : 30-09-2014

Re : [FSX][P3D]ORBX Australie V2, sortie du SP1

merci


CM ASUS ROG STRIX Z270F /  CPU Intel I7 7700K 4,2 GHz/  RTX 4060 EVO OC Edition 8 Go GDDR6 DLSS3/ Mem 4 X 8Go DDR4 /Be Quiet Pure Power 10 CM - 700W/ Win 11 / FS 2024 / FFB2 / quadrant & rudder saiteck / Trackir 5 /

Hors ligne

#3 [↑][↓] 11-02-2020 18:46:26

ARCC
Membre
Lieu : Loc Maria Plouzane (29)
Inscription : 13-03-2008
Renommée :   

Re : [FSX][P3D]ORBX Australie V2, sortie du SP1

Merci Bede, tu peux rajouter pour FSX aussi.

Christian


Un ancien sous-marinier qui à pris de la hauteur.

Hors ligne

#4 [↑][↓] 17-03-2020 17:59:23

Recciosilva
Membre
Lieu : Heraion Perachora-Greece
Inscription : 05-02-2017

Re : [FSX][P3D]ORBX Australie V2, sortie du SP1

Hello,
Et un stade "Mebourne Cricket Ground" un !  pour les ORBX version FSX  qui ne le possédaient pas encore.

Australia v2 2.1.1 hotfix

Hotfix bien nommé avec la pauvre Australie à moitié calcinée.

Naturellement avec une mise à jour de la ORBX Libraries

De plus il me semble que ORBX Central s'est refait une beauté non? (ça fait un while que je l'ai pas lancé)

Hors ligne

#5 [↑][↓] 17-03-2020 18:27:20

Zangdaarr
Membre
Inscription : 15-03-2008
Renommée :   17 

Re : [FSX][P3D]ORBX Australie V2, sortie du SP1

orbx plus ils sortent des MàJ moins ça devient jouable.


DD.gif DI.gif

Hors ligne

#6 [↑][↓] 17-03-2020 23:34:19

NEPTUNE6P2V7
Membre
Inscription : 26-08-2009
Renommée :   116 

Re : [FSX][P3D]ORBX Australie V2, sortie du SP1

Zangdaarr a écrit :

orbx plus ils sortent des MàJ moins ça devient jouable.

Mauvaise langue ..

Pas de soucis pour moi .


AMD Ryzen 9 7900X (4.7 GHz / 5.6 GHz)/ASUS ROG STRIX X670E-E GAMING WIFI / RX 7900 XTX GAMING OC 24G / SSD 980 PRO M.2 PCIe NVMe 500 Go / SSD 980 PRO M.2 PCIe NVMe 2 To / Samsung SSD 870 QVO 2 To / Corsair iCUE 7000X / Seasonic PRIME PX-1300 - Bluestork Grapheme / Acer Nitro XV345CURVbmiphuzx / Acer Nitro XV253QPbmiiprzx -JBL Quantum Duo - MSI MEG CORELIQUID S360

Hors ligne

Pied de page des forums